درمان خانگی بیماری پارکینسون
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ به خاطر بابای مهربونم که عمرشو صرف تعلیم وتربیت دانش آموزان وما کرد تا همه دکتر ومهندس بشویم .روحش همیشه شاد. به خاطر اینکه چون سکته قلبی ناگهانی ما را ترک کرد و ما را تنها گذاشت. من سعی کردم تمام علائم و راهکارهای آن را برای استفاده در دسترس همگان بگذارم به امید روزی که هیچ بابا ومامانی ناگهانی بچه هاشونو ترک نکنند و سایه آنها سالهای سال بالای سربچه هاشون بموند.هر کسی که از مطالب وبلاگ استفاده می کند یک فاتحه هم برای بابام بخوند.ممنون ."بابا خیلی خیلی خیلی دوستت دارم."
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غلام_افرا و آدرس gholamafra20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 222490
تعداد مطالب : 377
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس



عکس قلب و لب



کد متحرک کردن عنوان وب


ابزار وبلاگ  ,کد تغییر شکل موس برای وبلاگها و سایتهاکد تغییرشکل موس

بِسْمِ اللّهِ الْرَّحْمنِ الْرَّحيمْ اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
غلام_افرا
علمی / مذهبی /تاریخی
یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:درمان خانگی بیماری پارکینسون, :: 23:23 ::  نويسنده : معصومه رستمی       

4- لرزش دست تان را مدیریت کنید. به این ترتیب که شیء نسبتاً سنگینی را در دست تان بگیرید تا به کاهش لرزش آن کمک کند و آن را کنترل کند.
5- کیفیت گفتار خود را بهتر کنید. بدین منظور می توانید به یک گفتار درمان مراجعه نمایید.
6- مشکلات تان با غذا خوردن را کاهش دهید. به این ترتیب که چگونگی و نوع غذایی که می خورید را تغییر دهید. به این ترتیب از تراوش آب دهان تان به بیرون جلوگیری خواهید کرد.
7- حالت " انجماد " تان را مدیریت کنید. با راه کارهای مختلفی چون قدم زدن به سمت یک هدف مشخص بر روی زمین می توانید این کار را انجام دهید.
8- مشکلات جنسی تان را حل کنید. می توانید با پزشک تان راجع به مشکل تان صحبت کنید. شاید او در درمان شما تغییراتی ایجاد کند مثلا ممکن است دارو و یا ورزش تان را تغییر دهد.
9 -احساسات خود را مهار کنید. اگر احساس غمگینی و کسالت می کنید از یک دوست و یا یکی از اعضای خانواده تان کمک بخواهید. اگر این احساسات از شما دور نشدند و یا بدتر شدند، با پزشک تان صحبت کنید. شاید او بتواند به شما کسی را معرفی کند که با شما صحبت کند و یا اگر لازم است به شما داروهایی را توصیه کند تا بهتر شوید.
10- دمانس را کنترل کنید. زوال عقل معمولاً در اواخر بیماری پارکینسون دیده می شود. علایم ممکن است شامل گیجی و از دست دادن
باشد. اگر شما و یا یکی از اعضای خانواده تان متوجه شدید که شما دچار گیجی شده اید و یا این که با فکر کردن و تمرکز مشکل دارید، با پزشک تان مطرح نمایید. داروهای زیادی وجود دارند که می توانند به زوال عقل در بیماران مبتلا به پارکینسون کمک کنند.
در نهایت این که:
همه ی تلاش تان را برای حفظ سلامتی عمومی تان به کار گیرید؛ رژیم غذایی مناسب، استراحت، استفاده ی عاقلانه از انرژی و حمایت عاطفی و عملی خانواده ، دوستان و پزشک شما، همه می تواند مفید باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: